Skip to content

I met him in a swamp down in Dagoba

1 november, 2010

Jag fick en avskedspresent av mina arbetskamrater på Aftonbladet — eller, jag fick ett gäng, jag fick choklad och te också. Men chokladen är, eh, kanske borta nu.

Jag fick också fina fina gubbar! De tänkte att eftersom jag modererade kommentarer så var det som att jag var det goda som kämpade mot det onda. Typ. De kom i små foliepåsar, så jag pysslade genast till en foliehatt till Darth Vader.

(Den uppmärksamma läsaren kan notera att de står bra där, bredvid Millennium Falcon och en X-Wing, och för den delen en TIE Fighter och R2D2 och C3PO och Wicket, fast de är utanför bild. De visste vad de gjorde när de köpte gubbarna, helt enkelt.)

6 kommentarer leave one →
  1. LisaW permalink
    1 november, 2010 11:36 f m

    Grattis igen – jag är SJUKT GALET avundsjuk på de fina gubbarna!!! Kan jag få barnvakta dom nån gång? Särskilt foliehatten gör mig knäsvag.

  2. Steelwheels permalink
    1 november, 2010 11:39 f m

    Du har alltså kvar Wicket! Awesome.

  3. Okinava permalink
    1 november, 2010 12:51 e m

    Dagobah, om jag får be ;)

  4. Therese permalink
    2 november, 2010 7:32 e m

    Y-O-D-A Yoda yo-yo-yo-yo YOOOODAAA nanananana
    (det var du som började)

Kommentera

