Skip to content

Oh, Bo

30 oktober, 2010

Hur många gånger har jag lyssnat på den här den senaste veckan? MÅNGA.

Varsågod.

5 kommentarer leave one →
  1. 30 oktober, 2010 10:34 e m

    Hah! Jag också! Ibland tänker jag på den och flinar för mig själv.

  2. 31 oktober, 2010 2:28 e m

    Oh Bo Burnham. Att han är typ två meter lång gör inte saken sämre :)

  3. 3 november, 2010 5:34 e m

    Så han har fyllt tjugo nu iallafall då? Oh well, vad är väl en handfull år.

  4. 4 november, 2010 7:30 e m

    Nu fick du mig att också fastna fullständigt :)

Kommentera

