Skip to content

Dagens kontrast

24 oktober, 2010

Igår var jag snofsad och sminkad och grejor.

Idag har jag dragit på mig ett par enorma mjukisbrallor under mitt enorma nattlinne. Som jag dessutom klippt av ärmarna på för att de hade sjukt obehagliga plastiga resårer som låg mot huden och skavde.

Jag har säkert lite sminkrester kvar nånstans under ögat, i alla fall.

8 kommentarer leave one →
  1. Handendär permalink
    24 oktober, 2010 12:54 e m

    ”Jag har bloggat. Du borde läsa det. Jag har skrivit om dig.”

    ”Det var ju inte om mig?”
    ”Nä, men jag tänkte att du inte skulle läsa det annars.”

  2. gastlind permalink
    24 oktober, 2010 1:03 e m

    mjukisbyxor ska det va! helt rätt! high fiiiive! :0
    fasen vilken kass font förresten. noll och lilla ooo ser typ exakt likadana ut.

  3. 24 oktober, 2010 1:19 e m

    Vilket fantastiskt nattlinne! varifrån??

    • 24 oktober, 2010 1:21 e m

      KappAhl, tror jag. Men, som sagt, sjukt obehagliga resårer i ett gäng av deras grejer, lämnade tillbaka en del.

  4. Viktor permalink
    24 oktober, 2010 1:46 e m

    Vad du ser rysk ut på den första bilden. (Det är alltså något positivt för mig, jag tycker det är vackert.)

  5. 24 oktober, 2010 6:48 e m

    Haha, åh så jävla härligt!

    • 26 oktober, 2010 12:40 e m

      It was awesome. Lite så som jag föreställt mig frilanslivet. Förutom att jag jobbar på kontor och inte kan klä mig så. Men ändå.

Kommentera

