Skip to content

Dagens T-shirt

23 oktober, 2010

Mustascher! Både för att jag tycker den är ball och för att jag strax ska prata jämställdhet och orättvisor. Typ.

(De är flockade, så jag måste se till att jag inte står och klappar på mig själv på scenen.)

9 kommentarer leave one →
  1. 23 oktober, 2010 2:01 e m

    Herrejestanes vilken underbar t-shirt! Var har du fått tag på det miraklet?

    (Vore intressant att höra hur du kopplade ihop mustascherna med jämställdhet och orättvisor förresten.)

    • 23 oktober, 2010 2:02 e m

      Gina Tricot, av alla ställen!

      (Jag tänkte typ på att om jag hade mustasch skulle jag få högre lön. Den sortens vinkel.)

  2. Claudia permalink
    27 oktober, 2010 12:18 e m

    Men ååhh, nu finns det ju inte en enda muschetröja kvar någonstans. Jag vill också ha mustascher som man kan klappa. I blame you for setting a trend!

  3. Ylva permalink
    27 oktober, 2010 5:10 e m

    Vilken fin! Tyvärr är den lika slut som den är snygg. Det fick bli två andra ur samma serie till mig. Expediten sa att de med mustascher sålt som smör i solsken. Och det kan man ju förstå.

    • 27 oktober, 2010 5:13 e m

      Det måste vara mitt fel. Alldeles säkert.

      Vilka var de andra två då?

      • Ylva permalink
        28 oktober, 2010 10:28 f m

        Mmm… En vit med revben på och en svart med något som ser ut som ett mellanting mellan ett halsband och en kristallkrona på.

  4. 19 augusti, 2011 9:49 e m

    Hej!
    Tänkte bara säga att om du är intresserad av att sälja tröjan vill jag gärna köpa den!
    /Helena

Trackbacks

  1. Tweets that mention Dagens T-shirt « Julia Skott – pangbrud och skjutjärnsjournalist. -- Topsy.com

Kommentera

