Skip to content

Jag verkar verkligen billig.

22 oktober, 2010

Äventyret fortsätter. Nu är det något ljushuvud som vill få vara med i min länklista — och för det kan jag få en trisslott!

Biobiljetter hade ju åtminstone varit några hundra. Men den här pokersnubben tycker alltså att jag och min trovärdighet är värda tjugofem spänn.

Snart kommer jag att börja svara det jag tänker på såna här mail.

11 kommentarer leave one →
  1. 22 oktober, 2010 9:07 e m

    HAHA… man blir ju lite nyfiken på vad det är för blogg han har… hm…

  2. 22 oktober, 2010 10:16 e m

    Va? Skickar folk ut såna mail? Seriöst? Jag är helt förstummad- verkligen…

  3. 22 oktober, 2010 10:30 e m

    Hittade din blogg ikväll. Acceptabel tjockis. Underbart skrivet. ;)

  4. 23 oktober, 2010 2:45 e m

    Haha, jag fick samma mail! Från någon pokersida right? Jag raderade mailet skrattandes, en trisslott?! Hah. :’)

  5. 23 oktober, 2010 4:02 e m

    Men herregud! Funkar det verkligen på någon? Lyckas de marknadsföra sig själva så?

  6. anton permalink
    23 oktober, 2010 4:33 e m

    var går gränsen?
    en ny dator? en ny bil? en ny lägenhet? ett jobb?

    • 27 oktober, 2010 5:11 e m

      Vet faktiskt inte. Men det stör mig att folk tror att de kan köpa plats, inte bara hos mig, bara sådär.

  7. 2 november, 2010 12:30 e m

    Oj, jag visste inte ens att folk/företag ville köpa länkplats?

Trackbacks

  1. År tre – recap « Julia Skott – pangbrud och skjutjärnsjournalist.

Kommentera

