Skip to content

Dagens kofta

21 oktober, 2010

Jag är en sucker för döskallar. Särskilt om de är på rea.

8 kommentarer leave one →
  1. Pernilla permalink
    21 oktober, 2010 3:34 e m

    Åh fin! Vart har du köpt den?

  2. 21 oktober, 2010 4:12 e m

    Den där har jag också på mig idag! Både snygg och skön ju.

  3. 21 oktober, 2010 4:26 e m

    Har också den, älskart :)

  4. 21 oktober, 2010 5:05 e m

    Får jag förklara igen hur mycket jag hatar akryl och annan syntet och obegripligheten i att så många snygga kläder görs i dem? ARGH.

  5. 21 oktober, 2010 7:08 e m

    Skitfin! Både koftan och mönstret, wii

  6. Sara permalink
    21 oktober, 2010 7:48 e m

    Snygg! :) Skulls rule!

Kommentera

