Skip to content

Blondinbella och mobiltelefoner

21 oktober, 2010

Igår fick jag intervjua Isabella Löwengrip, och idag kan man läsa (och se) resultatet här. (Jag lyckades hålla mig från det mycket billiga greppet att börja med låtsad förvåning över att hon dricker vanligt svart kaffe och inte latte. Eller nåt om att ”men så är det Isabella jag träffar, inte Blondinbella.”)

På Lilla gumman har jag skrivit om när jag testade en HTC Desire. Jag gillar den, men min jakt på ny telefon är inte över.

5 kommentarer leave one →
  1. 21 oktober, 2010 10:05 f m

    Jag vann hennes bok i en tävling men den gick inte att läsa konstaterade jag snabbt och lottade ut den i min blogg, intresset var rätt stort faktiskt.

    Säg gärna till om du skriver nåt inlägg med utvärdering av telefoner, är också på jakt. :-)

    • 21 oktober, 2010 10:07 f m

      Jag lovar att länka när jag jagar vidare!

  2. 21 oktober, 2010 11:48 f m

    Like.

  3. julia permalink
    25 oktober, 2010 8:17 e m

    Klart hon dricker svart kaffe det är alldeles för många kalorier i en latte. I vanligt svart kaffe är det typ lika många ”kallisar” som i vatten, jag hatar att jag måste höra vad folk pratar om i omklädningsrummet på gymmet. Speciellt när de som diskuterar är ca 17-20 och spenderade en 25 minuter med att gå på löpbandet innan de gjorde några situps, och efteråt äter tonfisk direkt ur stinkande burk bredvid mig som svettats som en gris, för att de behöver ”protein kompensera.” Om de bara drack svart kaffe och hoppade över de extra ”kallisarna” behöver jag aldrig känna stanken av kall fisk på burk blandat med doften av min egen svett.

  4. 29 december, 2010 12:07 e m

    htc desire!

Kommentera

