Skip to content

Radiotips

18 oktober, 2010

Vid tolv idag pratar jag politik igen i Brunchrapporten i P3. High five på det!

5 kommentarer leave one →
  1. Jessica permalink
    18 oktober, 2010 2:49 e m

    Men London då? Blev det några fynd, eller drällde ni mest runt och hade trevligt?

    • 18 oktober, 2010 3:07 e m

      Vi drällde. Och i Ely hittade vi ett fint leksaksrymdskepp från femtitalet.

  2. 18 oktober, 2010 3:59 e m

    Vi älskar när du pratar i radio! Och här har du fått lite bloggkärlek från mig:
    http://sminkbloggen.wordpress.com/2010/10/18/sunshine-blog-award-utan-er-vore-dagarna-gra/

  3. Peter permalink
    19 oktober, 2010 9:58 f m

    Ser dig på tv just nu och måste bara ge dig en komplimang för du är riktigt snygg och sexig och charmig och mmmm…
    Om du vill utveckla min hemsida och möjligtvis andra delar av min tillvaro ;-) så får du väldigt gärna höra av dig!
    /Puss

    • 19 oktober, 2010 1:03 e m

      Jag blir så nyfiken på om sånt här nånsin funkar.

Kommentera

