Skip to content

Tyra, vad döljer du för mig?

12 oktober, 2010

Idag skriver jag på WS om mysterierna i nya säsongen av America’s Next Top Model.

(Länkade fel nyss. Hoppsan. Fixat.)

5 kommentarer leave one →
  1. 12 oktober, 2010 5:01 e m

    Haha, vi har inga TV-kanaler (alltså inte etta och tvåan heller), men ANTM har jag börjat följa på youtube! Jag hejar på den här bisarra tjejen som ser ut som en mänsklig harkrank.

    • 12 oktober, 2010 11:13 e m

      Ann?

      • 13 oktober, 2010 7:19 e m

        Öh, just det. Tyvärr tror jag inte hon vinner hela tävlingen… känns som att det är upplagt för att hon ska falla, efter att hon fått bästa foto i vartenda program i början.

  2. 15 oktober, 2010 7:13 e m

    Är inte Lexie lik Virgina Woolf litegrann?

  3. Tove permalink
    25 oktober, 2010 5:41 e m

    Ja, och när man ser det här klippet får man kanske en liten hint om vad Tyra döljer för oss i vanliga fall: http://www.youtube.com/watch?v=IKxBoPgujNk
    Undrar om det var där som aggressionerna från fjorton säsongers tjat om att smizea fick sitt utlopp…

Kommentera

