Skip to content

Miljöombyte

11 oktober, 2010

Alltså tanken var ju att frilanslivet skulle betyda mjukisbrallor och bottenlösa temuggar och förmiddags-Martha Stewart och så. För det är väl så det är. Har jag hört.

Sen fick jag ett erbjudande om att bli redaktör på Nya Affärer. Och det verkade så roligt att det kändes värt det att behöva ha på sig riktiga byxor varje dag.

Så det är vad jag håller på med från och med idag.

(Plus krönikor i Aftonbladet, Brunchrapporten varje måndag, och Gomorron Sverige lite då och då. Med mera.)

9 kommentarer leave one →
  1. 11 oktober, 2010 7:37 e m

    Eeeeew!
    Inget personligt, men google gör reklam för nationell idag, nationaldemokraternas tidning, ett ”avslöjande” om apatiska flyktingbarns ”simulering” under ditt inlägg. Riktigt ruggigt.
    Det är väl inget du kan göra åt men jag ville att du skulle veta. OM det finns något att göra åt det…

    • 11 oktober, 2010 7:42 e m

      Nej, det är helt randomiserat, och jag ser inte ens reklamen. Men det är ju ett argument för att flytta över till egen server.

  2. 11 oktober, 2010 8:36 e m

    Nya Affärer minsann.

    Om du någonsin behöver material till en artikel om kvinnligt entreprenörskap/företagande så har jag några trevliga och framgångsrika kvinnor i min närhet att tipsa om.

    • 12 oktober, 2010 10:48 f m

      Det får du hemskt gärna göra. julia @ nyaaffarer

  3. 12 oktober, 2010 12:59 f m

    Grattis! :)

  4. Anna permalink
    12 oktober, 2010 10:44 f m

    Grattis, bra gjort! Riktigt kul och det är jag övertygad om att de tycker också!

  5. Jessica permalink
    12 oktober, 2010 11:50 f m

    Grattis! Hade jag haft valet hade bekväma byxor vunnit. Men ”sjakön a sång goth” som de säger på utrikiska.

Kommentera

