Skip to content

Dagens outfit (typ)

10 oktober, 2010

Vinglade lite förkyld iväg och åt middag med lillebror och far-som-är-i-Sverige. Iförd min nya kappa, som jag är sjukt nöjd med. Jag känner mig lite som en fransk femåring i en barnbok. På ett bra sätt.

Effekten förstärks när den matchas med bruna byxor med uppvik, och prickiga gympaskor (som jag av någon anledning glömt bort att jag hade.) Den är lite för stor, för storleken nedåt hade inte tillåtit fler lager kläder och jag prioriterar inte-frysa framför riktigt snävt insvängd midja.

5 kommentarer leave one →
  1. Bokbiten permalink
    10 oktober, 2010 10:20 e m

    Superfin kappa! Var är den köpt?

  2. 11 oktober, 2010 3:28 e m

    jättefin kappa! gillar våderna, eller är den rundskuren?

    • 11 oktober, 2010 4:06 e m

      Um. Har inte tänkt på det, och vågar inte riktigt stövla iväg för att titta eftersom den hänger mitt ute i ingenting. Kan rapportera sen. =)

  3. Saga permalink
    20 november, 2010 9:38 f m

    Du löser ju det med ett skärp i midjan om du vill ha den mer insvängd där: )

Kommentera

