Skip to content

Bullebullebulle

2 oktober, 2010

För nästan precis ett år sen hjälpte jag Frida att flytta, och bakade flyttbullar eftersom det var Kanelbullens dag.

Idag flyttade vi henne igen; dock blev det inga bullar den här gången.

Dock är jag nu sugen både på att baka och att flytta. Eller, inte flytta, jag hatar att flytta, men jag blev sugen på att bo någon ny stans när jag såg hennes fina lägenhet och fantastiska utsikt.

Det har nästan säkert gått över till imorrn.

One Comment leave one →
  1. 2 oktober, 2010 9:20 e m

    Fast det är ganska skönt att bara tänka på att vara på ett nytt ställe, om så än i fantasin. Jag är mer så att jag aldrig vill flytta härifrån, där jag bor nu. Det har gått så långt att jag drömmer mardrömmar om att jag MÅSTE flytta. Kan ge ångest för en hel dag. Jag tror jag trivs helt enkelt.

Kommentera

