Skip to content

Dagens gäst-T-shirt!

30 september, 2010

Fredrik gästspelar med en fantastisk tröja som jag suktat efter sen första gången jag såg den, men av nån anledning aldrig köpt.

(Själv har jag på mig ett linne som Annan tryckt. Pang!)

12 kommentarer leave one →
  1. Elisabeth permalink
    30 september, 2010 9:53 f m

    PANGbrud :D

  2. Victoria permalink
    30 september, 2010 9:57 f m

    Förstod inte de sista raderna på din vän Fredriks tröja, men din var glasklar; skjutjärnsjournalist, pangpang.

    • 30 september, 2010 10:00 f m

      hexkod för röd och blå, de är fina båda två

      • 30 september, 2010 10:02 f m

        jag har svårt att skilja mellan ”första” och ”sista” ;)

  3. 30 september, 2010 10:05 f m

    Guns and Roses!

  4. Victoria permalink
    30 september, 2010 10:15 f m

    Tack Erik! Jag misstänkte att det var något sådant, för det gick inte att se det roliga utifrån. ;-)

  5. MarySaintMary permalink
    30 september, 2010 11:05 f m

    Underbar :)

  6. 30 september, 2010 2:01 e m

    OMG! En av de bästa tröjorna jag sett tror jag :D Jag har själv suktat efter en ”All your base are belong to us”- tröja vääääldigt länge!

  7. Roses permalink
    30 september, 2010 6:32 e m

    Min pojkvän har en sån tröja ^^

  8. Tomas permalink
    1 oktober, 2010 8:09 f m

    Det är alltid lika förbluffande när man inser att alla inte känner till all your base! Det är också ganska skönt att inse att alla inte bor på internet :-)

Trackbacks

  1. Dagens t-shirt

Kommentera

