Skip to content

(Kostar säkert ett antal månadslöner)

25 september, 2010

Ystad Saltsjöbadshotell som jag bodde på under konferensen är riktigt flådigt. Inrett lite lagom sådär New England på steroider, vilket inte nödvändigtvis är min grej, men ändå fint och lyxigt och trevligt och så.

De hade några så sjukt snygga möbler i sin… lounge, är väl ordet.

Jag har jättelänge gillat tanken på en gammal koffert som soff- eller sidobord — men kolla! En enorm jävla koffertbyrå! Det var inte utan att jag funderade på om man kunde hitta någon som berättat var man får tag i en sån, men jag insåg att jag nog inte ville veta. Drömmen är bättre när den är vag och utan för mycket verklighetsdetaljer. Som siffror och så.

9 kommentarer leave one →
  1. 25 september, 2010 1:38 e m

    Snygg. Skulle passa bra i mitt blivande sovrum.

  2. Johanna permalink
    25 september, 2010 4:21 e m

    Jag såg att ”Ilva” har en sådan (såg det i senaste Allt i hemmet).. men den kostar dock 6999 kronor..

  3. christer permalink
    25 september, 2010 6:39 e m

    Jag gick just förbi antikaffären på Agnegatan, alldeles ovanför Salt. De hade en skojig, tvådelad koffert, med lådor och hängare. Såg dock inte priset.
    Hälsningar
    Christer

  4. Johanna permalink
    26 september, 2010 8:42 f m

    Hittade en på Thysells möbler i Anderslöv (Skåne) för ett tag sedan. Bara 18 000kr. Så 6999kr kanske inte var så illa? Som hittat =)

  5. 28 september, 2010 12:07 e m

    Såna där hade de i flera modeller nyproducerade förut på Mio (jag säger förut, eftersom det var år sen jag själv var där). (orka bygga vettiga meningar och idas med grammatik …)

  6. 28 september, 2010 8:54 e m

    Det var den här jag läste och tänkte att det går alltid att spara ihop till det man vill ha. Kul att ses ikväll. =)

  7. Paula permalink
    7 december, 2011 3:03 e m

    Jag har hittat här!
    http://www.anibi-interior.se/produkt-290-mobler-new-england-stora-koffertar-i-laderlook.aspx
    (de har en sort med lådor oxå – men den var sådär fin)

Kommentera

