Skip to content

Ystad calling

21 september, 2010

Dag två är slut, och jag också. Det är väldigt roligt att moderera, och det har varit sjukt intressanta ämnen och diskussioner och föreläsningar, men man är lite lagom trött i hjärnan efteråt. (Och det är något med luftkonditioneringen i konferenslokaler, typ som i flygplan, som gör att man alltid börjar känna sig småförkyld.) Snart ska jag ner och äta middag, och sen kommer jag eventuellt kollapsa i säng.

4 kommentarer leave one →
  1. 22 september, 2010 6:51 e m

    Du är f.ö. galopperande snygg på den bilden.

  2. 22 september, 2010 9:46 e m

    När jag sett din video om Konad på youtube kunde jag ha gett mig fan på att du jobbade i/ läste media. Fasen vilket bra röst du har, intressant att lyssna på! (Nu har jag hittat din blogg ;P)

Kommentera

