Skip to content

Innovativa tester – jag är för

15 september, 2010

Jag gillar sminkvideor på Youtube. Sam och Nic är två systrar som jobbar som makeup-artister. Häromdagen gjorde de ett underbart test av vattenfasta mascaror…

3 kommentarer leave one →
  1. TalkBack permalink
    15 september, 2010 1:19 e m

    Man hade kunnat tänka sig att de hyrde in en brandman (givetvis i bar överkropp) som kunde spruta med en vattenslang rakt i ansiktet på dem. DET hade varit innovativt och underhållande! :D

  2. Tove permalink
    16 september, 2010 9:44 f m

    Sånt här är så himla roligt. Vet du om det finns motsvarande på svenska? Man tycker att man är så bra på engelska, men jag märker att jag tappar ord både här och där när jag lyssnar. Plus att produkterna blir lättare att hitta. Har sett att du ju gjort några som jag tittat på med nöje :) Vet du fler som gör?

  3. 18 september, 2010 6:26 e m

    haha :)

Kommentera

