Skip to content

Dagens T-shirt

15 september, 2010

Tröjan jag fick av Tekniska muséet när jag pratade dragsminkning! (Och nu inser jag att man ser lite Idomin som jag smörjt min stackars söndersnutna näsa med. Socialrealism, det är det vi sysslar med här.)

(Helt sant: I hissen var det någon som tyckte den var snygg och någon annan som undrade om den gick att köpa. Då kunde jag mycket nöjd säga att nä, den är exklusiv!)

One Comment leave one →
  1. Ellan permalink
    15 september, 2010 3:21 e m

    Like! Den är faktiskt skitsnygg. Borde skaffa mig nåt liknande, mina kompisar brukar anklaga mig för att inte vara tillräckligt mycket nörd…

Kommentera

