Skip to content

Ass bandit?

13 september, 2010

Tanja skriver om Flashbackdiskussion om hur man får tjejer att ta den i tvåan.

Jag kan bara tänka på en sak.

(Ehm. Kanske inte klicka på jobbet. Beroende på var ni jobbar.)

8 kommentarer leave one →
  1. TalkBack permalink
    13 september, 2010 11:38 f m

    Haha, underbart! :D

  2. deponk permalink
    13 september, 2010 12:09 e m

    Lite random där :D

  3. 13 september, 2010 2:34 e m

    Haha, fantastisk!

  4. scewwfield permalink
    13 september, 2010 5:48 e m

    Borde bli kort och gott ”rövare” på svenska va? Och jag klickade faktiskt inte på jobbet. Icke sa Nicke! ;}

  5. 13 september, 2010 6:59 e m

    *giggle*
    Nu kommer jag ha ”Do you take it in the aaaaaaass?” på hjärnan hela kvällen. Tack så mycket…tror jag

  6. 13 september, 2010 8:18 e m

    Rolig, nästan lika bra som Wrong Hole song:

    :-)

  7. 13 september, 2010 9:56 e m

    Varje gång jag tänker på den (det är typ varje gång jag tänker på att skriva inlägg om analsex) så tänker jag på en annan video. Jag postade de två i ett inlägg en gång och de var en perfekt illustration till Staden och Landet. Men den andra låten togs bort från youtube och jag har inte lyckats hitta den. Den andra låten hette typ ”I did it in her butt” och texten gick typ
    I did her in her butt
    Cos sometimes one hole is not enough /…/
    Now I know this love can last
    Cos my baby gave up that ass

    Den handlade alltså om ett par på fattiga amerikanska landsbyggden, med svart översminkat över tänderna så att det såg ut som att tänder saknades, och låten handlade om att mannen ville att hans tjej skulle ge upp that ass, för att kärleken skulle hålla. Den var humoristisk på ett ytterst för min sofistikerade smak irrelevant sätt.

    Fatta vad de två videor bredvid varann. Det var så otroligt perfekt!

  8. jenby permalink
    14 september, 2010 2:44 f m

    i adored the wet spots. i used to have a few tracks of theirs that i loved and lost with an external hard drive death.

Kommentera

