Hoppa till innehåll

Sunday always comes too late

30 maj, 2010

Sjunde dagen i rad på jobbet, dessutom efter melodifestivalvaka, och jag är lite trött. Men imorrn får jag helg, i alla fall. Och kalasandet var helt klart värt det — vi hade gräsligt roligt igår. Jag gillade verkligen vinnarlåten, även om jag på ren princip var tvungen att sätta emot när min lillebror ville slå vad efter bara några länder om att Tyskland skulle vinna. Så jag förlorade en hundring. Asch.

4 kommentarer leave one →
  1. 30 maj, 2010 4:21 e m

    Snygg bild!

  2. 30 maj, 2010 11:08 e m

    Helt offtopic här, men ojojoj vilken fin lugg och fina lockar!

    • 30 maj, 2010 11:10 e m

      Haha, de är lite kuddmöra, igår var de finare. Men tack!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 111 andra följare