Hoppa till innehåll

Gammal bloggbild: Min, bara min!

17 februari, 2009

Det finns ett väldigt bra parkeringsgarage i Åbo.

2 kommentarer leave one →
  1. 17 februari, 2009 12:16 e m

    Synd att det är lite långt att gå till din lägenhet därifrån bara….”Vänta, jag ska bara ställa bilen och ta färjan hem. Är tillbaks i övermorgon, okej?”

    Du har en utmaning i min blogg. This one you’ll like.

  2. 24 februari, 2009 12:50 f m

    Centralt i min hemstad Malmö finns stora p-huset Anna. Det tyckte man var världens konstigaste när man var liten och lärde sig läsa sitt namn överallt.

    Mindre charmigt är att det går att komma ut på dess tak. (och ta ett dödshopp, alltså.)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 111 andra följare