Hoppa till innehåll

I’m FAMOUS!

31 oktober, 2008

Kolla om ni hittar mig i dagens Metro, förresten. Blink-and-you’ll-miss-it, men vad gör man inte för en vän och kollega.

9 kommentarer leave one →
  1. 31 oktober, 2008 10:34 f m

    ha ha! JAG hittade dig i dagens metro, innan jag ens läst här. (och snart kanske jag är modig nog att prova en såndär grej själv.)

  2. 31 oktober, 2008 10:36 f m

    Det udda var att jag jobbat med den andra kvinnan som omnämns i artikeln. Two in one liksom. Oddsen på det?

  3. Anna permalänk
    31 oktober, 2008 10:58 f m

    Hoho! Såg det faktiskt innan jag läste det här :-)

  4. 31 oktober, 2008 12:52 e m

    Japp, jag såg det också innan jag läste det här.

  5. 31 oktober, 2008 1:04 e m

    Jag funderade en stund på om du tänkte hävda att du var muppen som kör för fort, innan jag hittade dig på riktigt.

  6. 31 oktober, 2008 1:23 e m

    För- och nackdelar med ett ovanligt namn.

    Le mupp, c’est moi!

  7. 31 oktober, 2008 4:52 e m

    Hehe. Oerhört roligt. Du outade inte mig och ditt äldsta syskonbarn i alla fall – tack för det.

    Hm, det var nåt mer? Vad kan det vara? Vad? Vad?

    GRATTENÄRAN PÅ FÖLSEDAGEN!!!
    PUSS Å KRAM!!!!

  8. 31 oktober, 2008 4:54 e m

    Jag outar aldrig någon… typ. Men notera sidokolumnen. =)

    Å tack. =)

  9. Den goda hustrun permalänk
    31 oktober, 2008 5:20 e m

    Fyller du år idag?? Grattis!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 111 andra följare