Hoppa till innehåll

Dagens outfit (i några timmar till)

31 juli, 2008

Hej, har vi pratat om hur snygg jag är? Det har vi väl?

Jag gillar att sända i slips – någon på redaktionen har extremt skön smak i slipsar, så jag har botaniserat hela veckan. Dagens rosa paisleyhistoria kan vara favoriten. (Vi får se om någon ringer mellan sändningarna. Jag kanske får klippa av den.)

Igår när jag kom hem hade jag tänkt ta en liten tupplur innan jag tog itu med saker och ting, eftersom jag var extremt trött. Sen sov jag i sådär tolv timmar eller mer – jag har inte riktigt koll på vad klockan var när jag bökade i säng. Sömnskuld var ordet, sa Bull. Jag var fortfarande lite groggy när klockan ringde vid tre (som tur var lyckades jag vakna till och ställa den, runt tio-elva-tiden) men jag satt inte och nickade till i bilen.

6 kommentarer leave one →
  1. 31 juli, 2008 11:35 f m

    Slips = JA!

  2. 31 juli, 2008 1:34 e m

    I’m in love.

  3. 31 juli, 2008 1:36 e m

    Haha, en alternativ rubrik när jag var morgontrött var ”hur mycket vill jag hångla med mig själv just nu?”

  4. 2 augusti, 2008 2:11 e m

    ÅHÅ så snygg.

  5. 12 augusti, 2008 5:19 e m

    MÅSTE HA SLIPSEN. var hitta?

  6. 12 augusti, 2008 6:48 e m

    Jag vet tyvärr inte, eftersom den som sagt inte är min.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 111 andra följare