Skip to content

Gomorron snark!

6 mars, 2013
tags:

Gomorron Sverige

I veckans Gomorron Sverige pratade jag lite om appar som har med sömn att göra. Finns att ses här. Apparna är Deep Sleep with Andrew Johnson, Sleep Cycle Alarm Clock, Alarm Clock, och Sleep Talking Recorder. På bilden är jag innerligt förtjust i skotsk-accentad avslappning.

Jag insåg på väg till SVT att min slinkiga klänning mest skulle se ut som ett grått leopardlinne. Kass planering. Det här är vad jag trodde att jag skulle visa upp i TV. Fatty bodycon ftw!

leopard2

One Comment leave one →
  1. 6 mars, 2013 4:19 e m

    Ska kolla!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 115 andra följare