Hoppa till innehåll

Schnyggo (till slut)

23 september, 2012

Så här blev det, i alla fall.

Jag och Annan matchade väldigt bra, tyckte vi – Mad Men Barbie och Executive Goth. Inga konstigheter. Jag kände mig toksnygg, men det är roligt att jag glömmer varje gång hur lång tid sånt här tar. Eller, glömmer gör jag väl inte eftersom jag ger mig själv ordentligt med tid, men det liksom försvinner lite ur min mentala ekvation. Typ en timme att få till hår och smink — och sen nästan lika länge för att få bort skiten när man kommer hem. Fick hoppa in i duschen till slut för att trassla bort tupering och hårsprej och tvätta ansiktet, och så var jag fortfarande lite fläckig under ögonen när jag var klar.

Så jag fortsätter nog att köra på en ganska enkel vardagsnivå, och snofsar upp mig några gånger om året. Kontrasten blir mycket roligare då. Och så får jag sova längre på morgnarna.

(Inte vann jag heller. Men man kanske inte ska ställa in sig på att vinna mot Blondinbella i en öppen omröstning.)

10 kommentarer leave one →
  1. 23 september, 2012 12:53 e m

    Schnyggo alltid skulle jag vilja säga! =) Men extra tjusig just igår.

  2. pernillabredolt permalänk
    23 september, 2012 2:18 e m

    Härlig bild!

  3. Karin permalänk
    23 september, 2012 5:51 e m

    Håller helt med ovanstående!

  4. 23 september, 2012 6:43 e m

    Helt orelaterat.
    På bild nr 2 så ser det ut som att lampan i bakgrunden är en liten liten trumpet eller tuta som Annan (?) blåser i,

    Cannot unsee.

  5. 23 september, 2012 10:53 e m

    Hot damn!!!!

  6. 24 september, 2012 9:45 f m

    Det var jättekul att ses på Blog Awards och det strålade om hela dig. Trist att du inte vann det hade du varit så värd.

  7. 24 september, 2012 7:18 e m

    Jag gillar din stil både på bild och annars-den är skön och inspirerande.

  8. 25 september, 2012 8:40 f m

    Tack allihop!

  9. 25 september, 2012 11:34 e m

    Snygga är ni!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 111 andra följare