Skip to content

Dagens T-shirt, dagens avsked

26 juni, 2012

Idag är min sista dag på Residence. Jag hade redan semester inbokad innan jag blev uppsagd, och fick ta ut lite till så det inte blev några rumphuggna dagar på slutet där jag inte skulle hinna åstadkomma särskilt mycket.

Det är inte det längsta jag varit på samma arbetsplats, men det är min längsta sammanhängande anställning (ett år och två och en halv månad) och min första fasta anställning. Jag har fått träffa konstnärer och smyckesdesigners och arkitekter och inredare och alla möjliga roliga människor. Jag har fått skriva långa texter och korta texter och jag har fått väldigt trevliga arbetskamrater, som jag kommer att sakna.

Jag har fortfarande inte skrivit om allt jag lärde mig på TV4. Det kommer.

Dagens T-shirt är jag plötsligt lite osäker på om jag kanske visat förut. Skitsamma, jag gillar den.

One Comment leave one →
  1. 26 juni, 2012 6:21 e m

    Och jag kommer att sakna dig, fy vad jobbigt. Vem ska nu lyssna på alla sånger. Och fnysa åt mitt stökiga bord. Och bjuda på kakor. Fan.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 117 andra följare