Hoppa till innehåll

Jaja

23 juni, 2012

Jag har också firat midsommar. Det såg ut typ såhär.

Eller det gjorde det ju inte alls, det där är en slackline mellan två tallar på en ö. Jag ramlade ner mer än jag stod kvar och kände mig inte alls som Elvira Madigan. Men roligt var det. Och ja, jag har väldigt vita ben.

Just nu är jag lite stressad för att vi ska till USA om ett par dagar och jag är kungen på resfeber. Och så känner jag mig lite förkyld vilket bådar illa. (Nej, jag är inte bakis, jag drack ungefär en mun rosé igår, även om jag sjöng väldigt mycket snapsvisor.) Jag ska dricka upp mitt te och ta en dusch och se om jag känner mig mer som folk.

Inga kommentarer ännu

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 111 andra följare