Skip to content

Ny blogg!

1 juni, 2012

Samtidigt som jag lägger ner en blogg på grund av tidsbrist så drar jag igång en annan, vilket verkar lagom logiskt — men det är ju då väldigt olika saker.

Jag har senaste månaden återuppväckt en gammal pysselblogg som jag skrev i ett tag för sådär fem år sen. Där babblar jag om stickning och keramik och andra saker som jag har för mig som ibland resulterar i fina alster. Jag har saknat att skriva om sånt och jag gillar att läsa pysselbloggar, men jag misstänker att ganska många av er skulle tröttna om jag skulle mala på om garn och glasyrer i inlägg efter inlägg. Och så kan jag interagera mer med andra bloggar jag läser när jag skriver på engelska. Jag tänker inte sluta blogga här eller på svenska, det är mer en praktisk uppdelning.

I alla fall. Om ni vill veta om saker jag skapar kan ni klicka vidare till Procraftinator.

One Comment leave one →
  1. 6 juni, 2012 4:34 f m

    Klicketiklick!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 114 andra följare