Skip to content

TV-krönikan

23 maj, 2012

I det här avsnittet hänger vi med Simon och Tomas och pratar inredning och GCB och lite allt möjligt. De var hemskt trevliga.

3 kommentarer leave one →
  1. HeyLeon permalink
    29 maj, 2012 3:34 e m

    Vad hände med QI? Jag vill ju höra vad ni säger om det! Alan Davies är ju för sjutton med i mina drömmar nu för tiden… Nuff said.

    • 29 maj, 2012 3:36 e m

      Jag bara flyttade fram det inlägget så det inte skulle krocka – men om du klickar på det här programmet så kan du hitta det avsnittet där också.

      • HeyLeon permalink
        29 maj, 2012 5:14 e m

        Ah nu fattar jag, hittade det, tack :) Johan Wester har jag tro på! Nu hänger det på gästerna. Är det SVT som ska producera?

        Väldigt sant det där med hur tiden flyger när man ser på det, och det är också konstigt att man kan se samma avsnitt två gånger i rad och tycka det är typ lika kul en gång till! Men klippet som ni visade var lite konstigt valt tycker jag, gav inte alls rätt totalintryck. Jag fick också känslan av att du tyckte samma sak…?

        Tänkte också bara nämna att det finns en liknande show i Norge som heter Brille, som går ut lite på detsamma med humor och facts. Fast det drar mer åt Snacka om nyheter på nåt sätt… Och så drar de in lite statistik och frågeundersökningar om kändisar och sånt, så delar av det blir lite väl Norge-internt för oss från öst. Men kanske värt en kik för att ha nåt att jämföra svenska QI med :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 116 andra följare