Skip to content

Sjalporr

8 maj, 2012

Jag tvingade Handendär att ta lite vettigare bilder på saker jag stickat när vi firade hans födelsedag ute hos sväronen. (Har man gift sig med en pysslare får man skylla sig själv.) Fotade en del själv också — hans pappa tog ganska roliga bilder på mig dubbelvikt med kameran riktade mot Handendärs fötter i orangespräckliga raggsockor.

Så här ser den där kantiga sjalen ut i det vilda.

(Ibland undrar jag om det är något i min kroppskemi som gör att behåkanter försöker fly från min hud.)

4 kommentarer leave one →
  1. TalkBack permalink
    8 maj, 2012 3:44 e m

    En sjal i det vilda – ”mer vild än sjal (tam)”?

  2. 9 maj, 2012 10:34 e m

    Haha, verkar som att vi har samma kroppskemi isf: ständigt dessa flyende bh-kanter! Har märkt att det framförallt verkar vara svarta bh:ar som vill fly…
    Snygg sjal förövrigt!

  3. 19 maj, 2012 7:40 e m

    Äh, det där var en helt förlåtlig variant av behåkant! ;-) Fin sjal!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 117 andra följare