Skip to content

Bilder från möbelmässan

9 februari, 2012

Jag har några hundra bilder på minneskortet, ni ska nog vara glada att jag lyckats behärska mig något i vad jag delar med mig av. Här är i alla fall ett halvslumpat och ytterst begränsat urval av saker jag gillade av olika anledningar.

3 kommentarer leave one →
  1. Johansson permalink
    10 februari, 2012 12:44 e m

    Ooh, va snyggt bordet på andra bilden är. vet du vad det är för designer och om det finns till försäljning i Sverige?

  2. 26 februari, 2012 6:35 e m

    Hej! bordet finns här: http://studiowhynot.se/
    Är ännu inte i produktion men förhoppningsvis inom en snart framtid!

    • 26 februari, 2012 6:40 e m

      Tack för att du svarade, jag glömde helt bort att göra det. =)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 117 andra följare