Skip to content

Hurra!

8 januari, 2011

Cyborgmanifesto ska gifta sig!

För att fira får hon den här videon som visar hur man kan applicera en form av project management inom mjukvaruprogrammering för bröllopsplanering.

7 kommentarer leave one →
  1. 8 januari, 2011 4:14 e m

    Naaaw!

    • 8 januari, 2011 4:47 e m

      Vill bara tillägga att jag på riktigt är certifierad scrummaster. Min sambo = ej lika förtjust i förslaget.

  2. 8 januari, 2011 8:46 e m

    Såsom projektledare tycker jag den här är riktigt bra :-) och jag är ingen Scrummaster .
    Jag kanske skall planera om mitt Terräng-SM-projekt till att använda SCRUM…

    http://projektbloggen.se

  3. Therese permalink
    10 januari, 2011 9:24 e m

    Tyckte jag hörde en viss Julia Skott på P4 idag hos Lotta Bromé. Var det du?

  4. Ylva permalink
    11 januari, 2011 7:46 e m

    Wow! Jag såg dig just på nyheterna! Du sa att du föredrar att ha sex med människor som vill ha sex med dig. Håller med. Bättre så. :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 117 andra följare