Skip to content

Dagens dubbelmatchning

19 maj, 2010

Linne och skor (inte med flit): Lila. Naglar och örhängen (med flit): Citronkrämsgula.

Det senare är, ifall någon undrade, närmast omöjligt att fotografera med en iPhone. Fast till slut fick jag till det! (Någorlunda.)

Nagellacket är från China Glaze och heter Lemon Fizz, om jag inte missminner mig.

I telefonen hittade jag också mina snygga nätstrumperutiga naglar från häromveckan:

8 kommentarer leave one →
  1. 19 maj, 2010 12:14 e m

    Makrofunktionen på mobilkameror lämnar fortfarande en del att önska… År 2015 kan du säkert få en utmärkt bild på dina gula naglar (om inte lacket hunnit flagna till dess, vill säga).

  2. 19 maj, 2010 1:34 e m

    fint, gillar det gula speciellt.

  3. 19 maj, 2010 5:23 e m

    Lite orelaterat, men hur är torktiden på China Glaze? Har senaste tiden hållit mig enbart till OPI för att slippa allt tjafs med att lack skavs bort en hel halvtimme efter att jag lackat, trots torkdroppar, men har nu har jag tröttnat på färgerna. (snygga rutor, förresten.)

    • 19 maj, 2010 5:29 e m

      Har varierat lite beroende på vad jag har över – med Seche Vite är det OK, med OPIs snabbtorklack som jag använde igår så var det fortfarande lite småkänsligt efter typ tjugofem minuter.

  4. 19 maj, 2010 7:59 e m

    Det GÅR INTE att fota med en iPhone, det fick jag bittert erfara nyligen. Därför släpar jag nu runt på två mobiler jämt, en har abonnemang med täckning och bra kamera (Satio) och så iPhonen där alla mail och viktiga saker ligger …… trist att de inte kunde få till en bättre kamera när de byggde en så avancerad mobil, tekniken torde vara rätt känd.

  5. 20 maj, 2010 10:36 e m

    Snyggt med matchande öron och fingrar! En gul kofta över linnet och du är rena Löfbergs Lila. Jag gillar’t.

  6. 24 maj, 2010 12:11 e m

    men hur sjutton fick du till de där fina rutorna? Kul!

    • 24 maj, 2010 12:14 e m

      Jag har ett kit med penslar som man kan måla med!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 117 andra följare