Skip to content

En honest-to-blog Dagens!

20 december, 2008

Alla, vad ska vi säga, vi andra, älskar att dissa modebloggare och dagens outfit. Det är en billig spark, liksom – hallåååå de skriver bara om kläääääder och sånt. Jag har skojat om att jag inte är någon modeblogg och kommit med några bildbevis – nördtisha med hängslen, sunkig tvättstugegetup.

Men vafan. Jag gillar också kläder och smink. Man ska inte underskatta Fashion. Med en snygg klänning och ett schyst sotat öga kan man slå världen med häpnad.

Nu ska jag ut och träffa folk för första gången på fem dagar!

8 kommentarer leave one →
  1. LisaW permalink
    20 december, 2008 10:31 e m

    You’re so purty.

  2. 21 december, 2008 5:36 e m

    jättesnygga glasögon också. märke, får man fråga?

  3. 21 december, 2008 5:42 e m

    Herrbågar från Burberry! (Jag har jättestort huvud…)

  4. 21 december, 2008 5:54 e m

    tackar! ah, det är inget som framträder på bild iaf, ser ytterst normalstort ut, vanudeär. burberry alltså, hmm.

  5. Erika permalink
    21 december, 2008 9:37 e m

    Jag har också den klänningen! Jag tror att den är en av de sällsynta plagg som designade för att man faktiskt alltid ska känna sig snygg i den. Eller det har jag gjort iaf, och på bilderna ser du jävligt foxy ut.

  6. 21 december, 2008 10:06 e m

    Jag vet, den är liksom snygg, skön, OCH billig! (Som jag, känner jag någon tvångstanke att säga.) Och tack. =)

    (För den som undrar är klänningen från Indiska och kostade typ 149 eller 199 eller 249 kronor.)

  7. 22 december, 2008 3:59 f m

    Het.

  8. 22 december, 2008 2:06 e m

    Om jag inte haft världens snyggaste fru hemma så hade jag börjat morra som en marskatt och dreggla som en varg, på samma gång.

    /MAx

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 117 andra följare