Skip to content

Mer bilder

30 maj, 2008

Jag tömmer telefonen på bilder jag tagit och tänkt ”jag vill ju egentligen blogga det här.”

Vi börjar med en glad grej – Sakine Madon och andra med henne var upprörda att det inte var någon lakrits i Lakritspucken, som det var på bilden på omslaget och i reklamen.

Men i min var det:

Jag var i Gamla stan för ett tag sen och såg att Jolanda den tredje äntligen har börjat med sanningsenlig reklam:

Men sen blev jag ledsen igen för att svenska copywriters? designers? vem det nu var, inte kan stava eller slå i ordböcker:

Allvarligt – whaow? Ok att fjortonåriga bloggare inte kan stava för fem öre, men det måste ju varit ett antal personer som sett den här påsen på vägen mot produktion, och ingen har reagerat.

No comments yet

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 117 andra följare